روستای سرآب بیز

روستای سرآب بیز


بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر

 

آري از ميان اوراق تاريخ ، بار ديگر قتلگاه كربلاي ايران، متجلي گشت و سرچشمه به بزرگي و عظمت داغ كربلا قد كشيد. آن شب سياه و تاريك  در ظلمتكده‌ي شب، آبستن حادثه‌اي دلخراش و خونين بود كه تا ساليان سال، داغ گرانش بر دل شقايق‌هاي عاشق سنگيني مي‌كند.

آري؛ آن شب، انفجار ، بغض كينه و عداوت دشمنان كوردل نظام اسلامي بود و انتشار مظلوميت تنيده شده در حقانيت شهيد مظلوم بهشتي و ياران صديق و باوفايش در آسمانِ نيلگون ايران اسلامي ،  رنگ شهادت گرفت و هيچ فرياد رسايي به عظمت آن انفجار مهيب و دلخراش نمي‌توانست مظلوميت سيد الشهداي انقلاب اسلامي و جريان اصيل خط سرخ انقلاب را همانند موجي عظيم و خروشان در سراسر گيتي و پهنه پهناور عالم ، منتشر كرده و "نقابِ نفاق" و تزوير و التقاط را از چهره‌ي كريه‌المنظر منافقين كوردل و مزدوران ترسو بر دارد و التقاطيون كژانديش را رسواي هميشه تاريخ و ابديت نمايند.

واقعه هفتم تير؛  سند مظلوميت ايران اسلامي با خون پاك و مطهر شهيد بهشتي ، آن قافله‌سالار و سيد شهيدان انقلاب اسلامي و هفتاد و دو تن از ياران باوفايش امضاء و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهيدان والامقام آبياري شد و نهال تازه نوپاي انقلاب اسلامي بارور و تنومند گشت.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كهگيلويه و بويراحمد ضمن اداي احترام به روح پرفتوح شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به ويژه شهداي فاجعه  هفتم تير و گراميداشت نام، ياد و خاطره و پيام آن عزيزان، از عموم مردم ولايتمدار و شهيدپرور استان بار ديگر دعوت مي كند تا به منظور تجليل از مقام بلند مرتبه و رفيع آنان، در ويژه مراسم و آئين‌هاي بزرگداشت كه، در سراسر استان برگزار مي شود حضوري پرشور و انقلابي  يابند.

 

اين ويژه مراسم در شهر ياسوج مركز استان رأس ساعت 11 صبح در مسجد صاحب الزمان(عج)
برگزار مي گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسماعیل گشتاسب ׀ تاریخ: شنبه 6 تير 1394برچسب:هفتم تیر,شهید بهشتی,حزب جمهوری اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , sarabiz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com